- Europees wegtransport
- Werken bij
- Medewerker facturatie en administratieve ondersteuning planafdeling (vervuld)
Medewerker facturatie en administratieve ondersteuning planafdeling (vervuld)
Beijer is op zoek naar actieve administratieve ondersteuning (24-28uur per week).
Hou jij van variatie, heb jij een passie voor ondersteunen, factureren, administreren organiseren én voor communicatie?
Deze vacature biedt jou de unieke kans om een bijdrage te leveren aan Beijer Logistics.
![Medewerker facturatie en administratieve ondersteuning planafdeling (vervuld)](https://beijer-logistics.s3.eu-west-1.amazonaws.com/_image/Beijer-at-night-III.jpg)
Wie is je nieuwe werkgever?
Je hebt ze vast wel eens zien rijden: die blauw/groene vrachtwagens van Beijer Logistics. Voor jouw beeld: Beijer is een oer-Twents bedrijf dat al sinds 1946 vooroploopt met slimme en betrouwbare logistieke concepten. In de transportwereld is punctualiteit van doorslaggevend belang. In die dagelijkse strakke organisatie ben jij een onmisbare schakel.
Wat ga je doen als administratief medewerker bij Beijer?
Als medewerker transport administratie ben je verantwoordelijk voor de afronding van de ritadministratie van onze chauffeurs. Je controleert de transportorders op volledigheid. Daar waar er gegevens ontbreken of niet correct zijn vraag je die op en vul je die aan. Samen met je afdeling zorg je voor een compleet dossier. Vervolgens verwerk je alles in ons TMS-systemen en borg je de efficiënt facturatie.
Werkzaamheden samenvat:
- Verwerken en invoeren van orders
- Monitoring van orders en levertijden
- Contact met klanten en leveranciers over aanvragen, leveringen en facturatie
- Uitgevoerde orders factureren
- Afhandelen van documenten en vragen.
Je vormt samen met je collega het team facturatie en jullie vervangen elkaar waar mogelijk onderling.
Jij hebt een hands-on mentaliteit, werkt accuraat, kunt snel schakelen en weet als geen ander prioriteiten te stellen in een dynamische omgeving.
Wat vragen wij van jou?
- Minimaal een mbo-opleiding op niveau 4.
- Goede communicatieve vaardigheden en een uitstekende beheersing van de Nederlandse- en Engelse taal. Duits is zeker een pre maar niet noodzakelijk.
- Kennis van (internationaal) vervoer is zeker een pre.
- Een brede kennis van & efficiënte vaardigheden met MS-Office, met name op het gebied van Excel en Word.
- Een leergierige en proactieve instelling.
- Een teamspeler-mentaliteit met empathie.
- Je bent stressbestendig en kunt overzicht houden, ook wanneer je te maken hebt met deadlines en drukte.
Wat bieden wij jou?
- Een uitdagende en afwisselende functie binnen ons fijne bedrijf.
- Een werkweek van 24 tot 28uur; 40 uur is bij ons een fulltime werkweek.
- Ruimte en verantwoordelijkheid om je werk goed uit te kunnen voeren én natuurlijk ruimte voor persoonlijke groei en professionele ontwikkeling.
- En, last but not least, veel leuke, enthousiaste en betrokken collega’s, korte lijnen en een informele, prettige werksfeer.
Jouw bericht met motivatie kun je binnen 7 dagen sturen aan:
Beijer Internationale Expediteurs B.V.
Kampenstraat 21
7575 ER Oldenzaal
t.a.v. personeelszaken ntip@beijer-logistics.nl
die ook desgewenst nadere inlichtingen kan verstrekken.
Solliciteren
Stuur jouw sollicitatie naar: Beijer Internationale Expediteurs B.V.